»Virus ni prizadel samo javnega življenja, ampak tudi izobraževanje. Situacija je nova tudi za profesorje, zato pozivam dijake, naj profesorjem pomagajo, če imajo ideje, kako izboljšati pouk. Samo s skupnimi močmi lahko naredimo izobraževanje primerljivo.«
»Le tako se lahko izognemo postavljanju dijakov v neenak položaj in vsem zagotovimo enake zmožnosti izobraževalnega procesa.«
»Obstajata dva pola, eni so zelo navdušeni, veliko dijakov pa si ne želi tovrstnih angažmajev, ker jim je samo dovolj mir v hiši, po domače rečeno, želijo petko in to je to.«
»V srednjih šolah ne primanjkuje prostih mest, ampak gre za zanimiv trend, da večina dijakov želi hoditi v srednjo šolo, v gimnazijo v večjih mestih.«
»Ja, opažam pomanjkanje motivacije, tudi med učitelji nasploh velja, da včasih delamo preveč za mir, mir v zbornici ali pa pred starši, podobno delajo tudi dijaki.«
»Želim si imeti več motiviranih dijakov.«
»Pogosto grem iz svoje kože, v smislu, da če naredijo neki izziv, jim pokažem in izpolnim obljubo. Tako sem bil pred leti oblečen v Pikachuja, ravno s tem namenom, da sem jih spodbudil.«
»Žal pa je omenjeni pravilnik brezpredmeten za vse tiste srednje šole, ki učbeniškega sklada nimajo in v katerih morajo dijaki oziroma njihovi starši denar za učbenike zagotoviti sami.«
»Prav je, da je to njihova lastna odločitev in želim jim, da se bodo odločali v skladu s svojimi željami in pričakovanji.«
»Veseli so, da so spet skupaj s profesorji in profesoricami, in verjamem, da bomo ta teden, ko je pouk, in v naslednjih tednih, ko bodo priprave na maturo, z njimi zelo dobro delali.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju