»Virus ni prizadel samo javnega življenja, ampak tudi izobraževanje. Situacija je nova tudi za profesorje, zato pozivam dijake, naj profesorjem pomagajo, če imajo ideje, kako izboljšati pouk. Samo s skupnimi močmi lahko naredimo izobraževanje primerljivo.«
»Le tako se lahko izognemo postavljanju dijakov v neenak položaj in vsem zagotovimo enake zmožnosti izobraževalnega procesa.«
»V srednjih šolah ne primanjkuje prostih mest, ampak gre za zanimiv trend, da večina dijakov želi hoditi v srednjo šolo, v gimnazijo v večjih mestih.«
»Pogosto grem iz svoje kože, v smislu, da če naredijo neki izziv, jim pokažem in izpolnim obljubo. Tako sem bil pred leti oblečen v Pikachuja, ravno s tem namenom, da sem jih spodbudil.«
»Žal pa je omenjeni pravilnik brezpredmeten za vse tiste srednje šole, ki učbeniškega sklada nimajo in v katerih morajo dijaki oziroma njihovi starši denar za učbenike zagotoviti sami.«
»Prav je, da je to njihova lastna odločitev in želim jim, da se bodo odločali v skladu s svojimi željami in pričakovanji.«
»Veseli so, da so spet skupaj s profesorji in profesoricami, in verjamem, da bomo ta teden, ko je pouk, in v naslednjih tednih, ko bodo priprave na maturo, z njimi zelo dobro delali.«
»Predvsem se mi zdi pomembno, da dijakom učitelj prisluhne, da mogoče vidi, kaj so njihovi interesi, da tudi pokaže svojo človeško plat in da najdemo skupni imenovalec.«
»Moramo si zaupati, ni čas za egoizme, ni časa za taka ali drugačna preigravanja, predvsem pa ne na plečih otrok. Gre za celo družbo, za otroke, dijake, študente.«
»Zanesljivo gremo v smer, da bomo naredili maturo v letošnjem šolskem letu takšno, da bo razumela tudi razmere, v katerih so se morali – in se morajo še vedno – izobraževati dijaki in dijakinje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju